پروژه های مواصلاتی بخش جويم به زودی تکمیل می شود

پروژه های مواصلاتی بخش جويم به زودی تکمیل می شود

پروژه های مواصلاتی بخش جويم به زودی تکمیل می شود

مهندس حسن فدايي مديركل راه وشهرسازي لارستان در ادامه بازديدهاي مستمر از حوزه استحفاظي ،از پروژه هاي در دست اجرا و محور هاي مواصلاتي جويم بازديد نمود و مسائل و مشكلات اين منطقه را مورد بررسي و پيگيري قرار داد.  - 

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي لارستان، مدیر کل این اداره  ابتدا از كمربندي جويم، بزرگراه منصورآباد – جويم و راههاي روستايي دامچه ، لاغران ، ده فيش، بلغان ، كاريان، هرم و فرشته جان بازدید کرد. مهندس حسن فدايي در جريان اين بازديد از رئيس اداره راه وشهر سازي جويم خواست تا در اولين فرصت نسبت به اتمام پروژه كمربندي جويم اقدام نمايد تا مردم جويم بتوانند با پيمودن كوتاهترين ، ايمن ترين و مطمئن ترين مسير از راه ارتباطي استفاده كنند. وي در خصوص بزرگراه ورودي جويم گفت : اين بزرگراه به طول3 كيلومتر در حال ساخت است كه اميدواريم در آينده اي نزديك به بهره برداري برسد و اتمام اين پروژه باعث تسهيل در رفت و آمد ،كاهش تصادفات و ايمني سفر شود.

فدائي در ادامه بازديدي از جاده در حال ساخت حسن آباد - مارمه و گردنه روستاي احمد محمودي داشت و ابراز اميد واري كرد که به زودي عمليات قيرپاشي و آسفالت محور حسن آباد – مارمه به پايان برسد. در خصوص اصلاح گردنه احمد محمودي نیز وی گفت: مناقصه این پروژه در دستور كار  اداره كل  راه و شهرسازی لارستان قرار دارد.

در ادامه موسوي بخشدار جويم نيز ديداري با مديركل راه و شهرسازي لارستان داشت و در خصوص مسائل و مشكلات منطقه با وي بحث و گفتگو نمود. مدير كل راه و شهرسازي لارستان ضمن بازديداز راه روستايي گلك موزر گفت: اين راه روستايي منطقه جويم را كه يكي از مناطق باغي لارستان به حساب مي آيد به شهرستان هاي جهرم و قير متصل مي نمايد و با توجه به اينكه در طول مسير باغات مركبات فراواني وجود دارد و با بهره برداري از اين مسير دسترسي كشاورزان و باغداران منطقه به مناطق جنوب كشور بخصوص در بحث صادرات به كشورهاي حوزه خليج فارس كمك فراواني خواهد نمود. فدائي در ادامه عنوان داشت :درحال حاضر حدود 7 كيلومتر از مسير زيرسازي این جاده انجام شده و عمليات آسفالت آن ظرف چند روز آينده انجام خواهد شد . جويم در 120 كيلومتري لارستان واقع شده است.

منبع:

http://www.sohbatenow.net/news.php?id=4499

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       جنبش اینتر نتی در ۱۳۹۱/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۵:۲۷
    ما بايد بتوانيم از كارِ كارگر ايرانى حمايت كنيم؛ از سرمايه‌ى سرمايه‌دار ايرانى حمايت كنيم؛ و اين فقط با تقويت توليد ملى امكان‌پذير خواهد شد .

    سهم دولت در اين كار، پشتيبانى از توليدات داخلىِ صنعتى و كشاورزى است
    سهم سرمايه‌داران و كارگران، تقويت چرخه‌ى توليد و اتقان در كار توليد است.

    و سهم مردم ، كه به نظر من از همه‌ى اينها مهمتر است - مصرف توليدات داخلى است (مقام معظم رهبري )

    از اين رو، از تمامي فعالان فضاي سايبر و فضاي مجازي دعوت ميکنيم تا در راستاي رونق توليد داخلي و حمايت از کار و سرمايه ايراني، با قرار دادن لوگوي جنبش اينترنتي«توليد ملى، حم


    نوشتن دیدگاه

بالا