کلنگ سالن چند منظوره در جویم به زمین زده شد

کلنگ سالن چند منظوره در جویم به زمین زده شد

کلنگ سالن چند منظوره در جویم به زمین زده شدبا حضور دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان-خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه، مسئولین محلی، بخشدار، امام جمعه، خانواده معظم شهداء، شوراهای اسلامی روستاها و معتمدین بخش جویم کلنگ ساختمان سالن چند منظوره به زمین زده شد.

این پروژه در زمین به مساحت 36000 متر مربع و زیربنای یکهزارو شصت و چهار متر مربع احداث می گردد، اعتبار این سالن مبلغ 810000000 (هشتصدو ده میلیون تومان) می باشد که از محل اعتبارات استانی اداره کل نوسازی مدارس فارس تامین شده است. حمیدرضا علمداری معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش منطقه جویم در این مراسم گفت علاوه بر ساخت این سالن، چندین سالن دیگر در این زمین احداث خواهد شد به طوری که به یک مجتمع بزرگ تبدیل می گردد. وی درخواست استخر شنا در این مجتمع نمود که نماینده مجلس قول مساعد نسبت به احداث استخر شنا داد و مقرر شد که در این رابطه پیگیری جدی داشته باشد. گفتنی است که این سالن دارای اسکلت فلزی، رخت کن، ساختمان اداری، بوفه، و مجهز به وسایل سرمایشی و گرمایشی می باشد و مقرر شد که طی مدت نه ماه تحویل و مورد بهره برداری قرار گیرد. نماینده مردم لارستان، خنج و گراش سپس در جمع مردم شهر جویم و نیز روسای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران حضور یافت و مسائل و مشکلات شهر جویم و روستاهای همجوار مورد بحث و بررسی قرار داد.

منبع:

http://www.juyomnews.blogfa.com/post-127.aspx


مطالب مرتبط:


2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       سایت اختصاصی و مردمی دهستان فداغ در ۱۳۹۱/۰۵/۰۳ - ۰۰:۱۵:۲۲
    با عرض سلام خدمت همشهریان عزیز

    از اینکه سایت اختصاصی جویم را پیدا نمودیم خیلی خیلی خوشحال شدیم و امیدواریم هر روز شاهد پیشرفت جویم و سایت اختصاصی آن باشیم.

    منتظر حضور شما و نظرات سازنده خود در سایت اختصاصی و مردمی دهستان فداغ می باشیم

    با تشکر - مدیریت سایت فداغ

    http://fedagh.com

    ویا

    http://fedagh.ir


    سایت خدمات هاستینگ رایگان طنین هاست

    http://taninhost.ir
    پاسخ مدیر (juyom):   سلام-بسیار خرسند شدیم که جنابعالی از سایت بازدید فرموده و نظر خود را اعلام نمودید... لینک سایت شما را به پیوندهای سایت پیوند دادیم... در صورت صلاحدید نسبت به اضافه کردن سایت این حقیر در لیست سایتتان اقدام فرمایید... با تشکر

       محمد رسولی در ۱۳۹۱/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۶:۵۸
    باسلام
    پیشنهادی داشتم:
    محمد رسولی از روستای دیده بان هستم طراح سایت و مدیر سایت خدمات هاستینگ "هاست ایران کو"
    طراح و پشتیبان سایتهایی مانند:
    fedagh.com / didebani.com / bermekhooni.com / didebaniha.com / khaloorashed.com / hostiranco.com / seyedesi.ir
    و خیلی سایتهای دیگه !!!
    تا چند سال می خواهید وبلاگ نویس باشید و برای این شرکت های بلاگدهی کار کنید آیا زمان آن نیست که یک سایت شخصی داشته باشید ؟ با هزینه اندک و باور نکردنی !!!
    با افتخار مایلم برای شما و جویم کاری در این زمینه انجام دهم !!!
    می تونید تماس بگیرید و یا پیام بفرستید کمتر از یه هفته در صورت تمایل سایت تحویل شماست و بر روی سروری قوی پایه گذاری خواهد شد.
    انجمن گفتگو: forum.hostiranco.com
    سایت شخصی: www.adeb.ir
    تم


    نوشتن دیدگاه

بالا