بررسی مسائل و مشکلات روستای چغان جویم

بررسی مسائل و مشکلات روستای چغان جویم

بررسی مسائل و مشکلات روستای چغان جویمطی نشستی با حضور الیاس زارع معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان،موسوی بخشدار،مسئولین ادارات،دهیار،امام جمعه و اعضای شورای شهراسلامی روستا،مسائل و مشکلات روستای چغان از بخش جویم مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت اختصاصی جویم  و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در این نشست که در محل مسجد روستا صورت گرفت، فیصل تمیز به نمایندگی از اهالی روستا از مسئولین خواست برای رفع مشکل کمبود آب شرب وحفرچاه،برق رسانی به چاه های آب کشاورزی،تسطیح وتعریض ورودی روستا،زیرسازی آسفالت کوچه های روستا،کمبود امکانات ورزشی،فرش و موکت در سالن چند منظوره،مرمت آب انبار های قدیمی،وتأمین اعتبار جهت کارهای فرهنگی در این روستا چاره اندیشی کنند. در ادامه سید حبیب موسوی بخشدار جویم نیز از تخصیص اعتبار جهت بهسازی کوچه هاو معابر واختصاص یک دستگاه ماشین حمل زباله در این روستا خبر داد. وی همچنین در خوصوص تعریض و تسطیح جاده ی ورودی روستا نیز گفت: این موضوع را از طریق اداره راه و شهرسازی جویم پیگیری می نمایم. موسوی از همه ی اهالی روستا خواست در امر اشتغال زایی و سرمایه گذاری در منطقه تلاش و همت نمایند.

سپس جوکار رئیس اداره آموزش و پرورش جویم هم گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان فارس جهت تجهیز خانه ی معلم،سالن چند منظوره و مدرسه روستا قول مساعد را داده است. در ادامه الیاس زارع معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان نیز گفت: امروزایران اسلامی به برکت اسلام و قرآن و رهبری ومردم همیشه در صحنه در اوج عزت و اقتدار است وبه جوانان غیور این نظام مقدس افتخار می کنیم.

 وی به برگزاری اجلاسیه سران عدم تعهد در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این اجلاسیه مهم و این اتفاق در تاریخ ایران اسلامی بی نظیر بود چرا که این اجلاسیه به حول و قوه الهی سرآغاز سرنگونی و نابودی اسرائیل خبیث را به همراه دارد و دشمنان این نظام و انقلاب عقب رانده شدند و نقشه های شوم آنان نیز علیه ایران اسلامی خنثی گردید. الیاس زارع در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده نیز گفت: موارد را به جد از طریق مسئولین مربوطه پیگیری می نماییم.

منبع:

http://sohbatenow.ir/news.php?id=5456

 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا