روستای لاغران پزشک ندارد/ فرماندار قول پیگیری داد

روستای لاغران پزشک ندارد/ فرماندار قول پیگیری داد

روستای لاغران پزشک ندارد/ فرماندار قول پیگیری داد علی محمد امیری معاون و استاندار ویژه ی لارستان به اتفاق تنی چند از روسای ادارات شهرستان با حضور در روستای لاغران به بررسی مسائل و مشکلات این روستا پرداخت. 

 در این نشست دهیار و اعضای شورای اسلامی و امام جمعه ی روستای لاغران مهمترین مشکل روستا را نبود پزشک و عدم راه اندازی درمانگاه این روستا را عنوان کردند.

در ادامه دکتر عباس نصری رئیس شبکه بهداشت و درمان لارستان طی سخنانی اظهار داشت : وظیفه ی خود می دانیم تا روزهای حضور پزشک در این روستا را بیشتر کنیم ولی اگر یک پزشک بومی این روستا باشد بصورت دائمی در این روستا آن پزشک رامستقر می نماییم. در ادامه علی محمد امیری معاون استاندار و فرماندار ویژه ی لارستان هم اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی 7 پزشک خارجی در منطقه ی بزرگ لارستان که آن زمان لامرد ، مهر ، خنج و گراش جز محدوده ی لارستان بوده اند مشغول به طبابت بوده اند اما هم اکنون بیش از 100 پزشک در منطقه ی لارستان مشغول به طبابت هستند که از این تعداد 45 نفر آنها متخصص و فوق متخصص می باشند. وی یاد آور شد: پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد که در این روستا پزشک مستقر کنیم . امیری از دانش آموزان این روستا خواست که درس بخوانند و روز به روز به رشد علمی خود بیفزایند تا از همین روستا پزشکان زیادی در جامعه خدمت کنند.

منبع:

http://sohbatenow.ir/news.php?id=6831

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا