حضور فرماندار لارستان در بنارویه

حضور فرماندار لارستان در بنارویه

حضور فرماندار لارستان در بنارویهعلی محمد امیری معاون استاندار و فرماندار ویژه ی لارستان در جمع مردم و مسئولین بنارویه اظهار داشت : امروز علی رغم میل دشمنان و به برکت خون مقدس شهدا و پایداری و استواری مردم ایران اسلامی ، 34 سال با عزت و افتخار پشت سر گذاشته ایم و روز به روز به این عزت و سربلندی افزوده می شود .  

وی افزود : از قبل از انقلاب ما هیچ چیز نداشتیم اما امروز به برکت اسلام عزیز، انقلاب اسلامی و ولایت در جهان حرف برای گفتن داریم و در موضوعات و علوم مختلف از جمله نانو تکنولوژی ، زیست ، لیزر ، هسته ای ، و . . . پیشرفت کره ایم و امروز هم شاهدیم که انقلاب اسلامی ریشه دوانده است و در اکثر این جهان پهناور بیداری اسلامی به راه افتاده است و این درخت تناور اسلام روز به روز با نشاط تر می شود. 

علی محمد امیری تصریح کرد :دشمنان دست بر نمی دارند و امروز از طریق اقتصادی وارد شده اند و می خواهند به ایران اسلامی ضربه بزنند و ما بایستی هوشیار باشیم و مراقبت نماییم و صحنه ها را پرشور نگه داریم همچنان که در روز 22 بهمن ماه امسال همه ی مردم سینه سپر کردند و آمدند و چنان سیلی محکمی به این دشمنان زدند که تا ابد از یاد نخواهند برد و این افتخار است و همچنان در اوج قرار داریم . فرماندار ویژه ی لارستان خاطر نشان ساخت : قبل از انقلاب کشور در دست مستشاران نظانی و خارجی بود اما امروز خدا را شاکریم که یک خارجی در کشور وجود ندارد و تمام و کمال ایرانیان سرافراز این کشور را اداره می کنند. وی از همه ی مردم و مسئولین بخش خواست که یکپارچه و متحد دست به دست داده تا شهر آبادی داشته باشند و عمران و شادابی را در شهر برای مردم به ارمغان بیاورند. 

پیش از این نیز حضرت حجت الاسلام والمسلمین روانبخش امام جمعه ی بنارویه هم گفت : وظیفه ی همه ی ما پاسداری از این نظام و انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه است. همچنین بهروز تل سرخی بخشدار بنارویه نیز اهم مسائل و مشکلات این بخش را بیان کرد .

منبع:

http://sohbatenow.ir/news.php?id=6846


مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا