مراسم تقدیر از پرسنل شهرداری جویم

مراسم تقدیر از پرسنل شهرداری جویم

مراسم تقدیر از پرسنل شهرداری جویمعلی محمد امیری معاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه لارستان به اتفاق هیئت همراه در  روز چهارشنبه اول خرداد ضمن بازدید از سطح شهر و مجموعه شهرداری به بررسی مسائل و مشکلات شهر و شهروندان پرداخته و نظرات آنان را در خصوص عملکرد دستگاههای متولی جویا شد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری جویم وی سپس در محل شهرداری جویم طی مراسمی با حضور امام جمعه(حاج آقا احمدی)،بخشدار(موسوی)،شهردار(مهندس صداقت) و معتمدین محل از مجموعه کارمندان و کارگران شهردای با تقدیم هدایایی تقدیر و تشکر به عمل آورد. 

در این مراسم علی محمد امیری ضمن تاکید بر آرمانها و اهداف والای نظام فرمودند:شهرداری های شهرستان باید جایگاه خاص خود را در زمینه خدمتگزاری و گزارش به شهروندان به خوبی شناسایی کرده و از هیچ تلاشی در این خصوص فروگذار نباشند. همچنین مقیمی معاون فرماندار و سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز ضمن اشاره به وظایف شهرداریها در زمینه فرهنگی خواستار توجه بیش از پیش به این امر مهم شد. 

در پایان صداقت شهردار جویم از عنایت ویژه معاون استاندار و هیئت همراه تشکر نموده و اظهار داشت:شهرداری متعلق به شهروندان است و هیچ کاری جز با همدلی و مشارکت شهروندان انجام نخواهد شد.وی افزود؛شهروندان همواره شایسته کارهایی به مراتب بهتر و بزرگتر هستند و به همین دلیل شهرداری ها می بایست کمیت و کیفیت خدمات خود را همواره افزایش دهند.

منبع:

http://sohbatenow.ir/news.php?id=7360

عکسهای بیشتر در ادامه مطلب






  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا