مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در آموزش و پرورش جویم برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در آموزش و پرورش جویم برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در آموزش و پرورش جویم برگزار شدبه مناسبت سالگرد افتخارآمیز ورود آزادگان عزیز به وطن مراسمی با حضور همکاران آزاده و جانباز و کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه جویم در محل سالن کنفرانس این اداره برگزار گردید.

 در این مراسم که بخشدار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج جویم نیز حضور داشتند ابتدا  کوچکی رئیس آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به حاضرین این روز را تبریک گفت و آزادگان را مصداق واقعی ایثار و از خودگذشتگی دانست.
 
در ادامه بخشدار جویم ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: این عزیزان آزاده و تمامی رزمندگان که در طول دفاع مقدس در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کردند همان سربازانی بودند که حضرت امام خمینی(ره) در سال 42 فرمودند در گهواره هستند و آنان در پیروزی انقلاب و دفاع از مملکت باجان ومال خودحماسه آفریدند ودرس آزادگی رابه جهانیان آموختند واکنون نیز تمامی حرکتهای بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می کنند و در مقابل حاکمان زورگوی خود ایستادگی می کنند و این چیزی است که دشمنان از آن هراس دارند.
 
 سپس سرهنگ خادمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج جویم ضمن تقدیر از دست اندرکاران این مراسم و تبریک این روز به یاد ماندنی با بیان خاطراتی از عزیزان آزاده بیان داشتند: عزت و سربلند خاص بندگان و مومنان خاص خداوند است که عزیزان آزاده و رزمندگان آنرا کسب کرده بودند و این بزرگواران مایه افتخار و اقتدار کشور اسلامی ایران هستند که ما باید قدرشناس آنان باشیم. در پایان مراسم از آزاده و جانبازان فرهنگی منطقه جویم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی قدردانی بعمل آمد. 
 
منبع:
http://sohbatenow.ir/news.php?id=7922

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا