شهرداری جویم مجری دو پروژه عمرانی

شهرداری جویم مجری دو پروژه عمرانی

شهرداری جویم مجری دو پروژه عمرانیشهرداری جویم دو پروژه عمرانی  را در این شهر به انجام رساند.

این مطلب را محمدحسن صداقت شهردار شهر جویم بیان کرد و اظهار داشت : با عنایت پروردگار متعال ، مفتخریم پروژه زیرسازی و آسفالت بلوار سعدی شهر جویم به طول 250 متر و عرض 18 متر با وسعت عملیاتی 4500 متر مربع که هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال به دنبال داشته و اعتبار آن از محل درآمدهای جاری و بودجه های تخصیصی از مرکز تامین گردیده است به انجام برسانیم .
 
 لازم به ذکر است با اجرای این خیابان تسهیل در عبور و مرور راههای دسترسی به تنها ورزشگاه شهر جویم و شهرکهای مسکونی 45 هکتاری و 33 هکتاری و همچنین ادارات خدمات رسان مستقر فراهم می گردد .
 
 وی افزود: عملیات ترمیم آسفالت ناشی از حفاریهای موجود در بافت قدیم شهر که از بدو ورود حقیر به مجموعه شهرداری ، این پروژه را در اولویتهای اصلی کاری خود قرار دادیم و تمام تلاش پرسنل خدوم شهرداری جویم بر این بوده که در اسرع وقت این معضل مهم و حیاتی را مرتفع نماییم تا شاید با انجام اقدامات مشابه بتوانیم گوشه ای از مشکلات و محرومیتهای شهروندان عزیز ساکن در بافت قدیم را بر طرف سازیم.
 
 توضیح اینکه وسعت اجرایی پروژه فوق حدود 2000 متر مربع بوده که با هزینه ای بالغ بر 475 میلیون ریال صورت پذیرفته است . شایان ذکر است عملیات لایروبی رودخانه فصلی شهر ، رنگ آمیزی بلوارها و میادین ، نصب علائم هشدار دهنده ، بهسازی پارک صبا و گلها بخشی از خدمات انجام گرفته در این مدت می باشد که هزینه ای بالغ بر 427 میلیون ریال به دنبال داشته است.
منبع:
http://sohbatenow.ir/news.php?id=8041

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا