جلسه ی مدیریت امداد با معاونت مشارکت های مردمی و نیروهای تخلیه گر بخش بیرم و جویم

جلسه ی مدیریت امداد با معاونت مشارکت های مردمی و نیروهای تخلیه گر بخش بیرم و جویم
جلسه ی مدیریت امداد با معاونت مشارکت های مردمی و نیروهای تخلیه گر بخش بیرم و جویممدیریت امداد با معاونت مشارکت های مردمی و نیروهای تخلیه گر بخش بیرم و جویم در دفتر مدیر کمیته امداد شهرستان دیدار کرد.
 
حجت الاسلام تقی زاده مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان ضمن قدردانی از عملکرد نیروهای بخش بیرم و جویم ، بیان داشت : کار در کمیته امداد نباید به عنوان یک شغل به حساب آورد ؛ بلکه باید نگاه خود را به سمت عشق و خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان سوق داد. به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت امداد لارستان ، تقی زاده مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت : امداد گر واقعی کسی است که همیشه تقوا محوری را پیشه کند ، مشکلات و گرفتاریهای نیازمندان را همانند مشکلات خانواده ی خود بداندو در رفع آن تلاش کند.
 
وی با اشاره به این مطلب که امام راحل نسبت به خدمت رسانی به محرومین و فقر زدایی تأکید فراوانی داشتند و تأسیس این نهاد به فرمان ایشان از اهمیت موضوع می باشد و ما از اینکه در نهادی که به نام امام(ره) است خدمت می کنیم ، افتخار کنیم و قدر و ارزش این خدمت معنوی را بدانیم . در ادامه این جلسه هر یک از حضار نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه ی خدمت بهتر به نیاز مندان و محرومان در پیش برد اهداف امداد مطرح نمودند که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
 
 در پایان این نشست مقرر گردید تخلیه ی صندوقها توسط نیروها هر یک ماه صورت گیرد و مشترکین فعال و پردرآمدتر هر پانزده روز یک بار انجام شود . تقی زاده اذعان داشت : جذب حامی اکرام ایتام توسط نیروها ، تشویق مددجویان کارآفرین برای اشتغال زایی ، نظافت و محل نصب صندوقها ، برپایی جشن عاطفه ها و... و برخورد مناسب با مشترکین و انتقال اطلاعات به آنان از اولویتهای کاری این نهاد مقدّس می باشد . 
 
منبع:
http://sohbatenow.ir/news.php?id=8054

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا