مشکل بی آبی و زمین خواری در بلغان حل شود

مشکل بی آبی و زمین خواری در بلغان حل شود
مشکل بی آبی و زمین خواری در بلغان حل شودجمعی از اهالی روستای بلغان از بخش جویم با علی محمد امیری معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمودند. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان ؛ در این نشست که حبیب الله موسوی بخشدارجویم و روسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان نیز حضور داشتند؛امام جمعه، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا و تعدادی از معتمدین روستای بلغان اهم مشکلات و نیازمندیهای مردم این روستا را از جمله قطعی آب شرب روستا،جلوگیری کامل از زمین خواری و مبارزه جدی با زمین خواران وتامین اعتبار برای دهیاری روستا مطرح کردند واز مسئولین خواستار رفع این مشکلات شدند. 

در ادامه علی محمد امیری معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم طی سخنانی گفت:به حمدالله در کشور در موضوعات مختلف از جمله برق رسانی،آبرسانی،راه،بهداشت و درمان،آموزشی،مخابراتی،ورزشی ،صنعتی و تولیدی ،زیربنایی و خدماتی،مسکن مهرو... خیلی کار شده است. وی رفع مشکلات مردم، بخصوص روستاهای دورافتاده را از وظایف خود و مسئولین شهرستان دانست و از اهالی روستای بلغان خواست تا با وحدت و همدلی بیشتر در جهت توسعه و آبادانی روستای خود کوشا باشند. علی محمد امیری در خصوص دیگر موارد مطرح شده نیز گفت: این مسائل و مشکلات از طریق مسئولین مربوطه پیگیری و بررسی می نمایم.
 
منبع:
http://www.sohbatenow.ir/news.php?id=8362

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا