بهره برداری از دو راه روستایی در جویم

بهره برداری از دو راه روستایی در جویم

 مدیر کل راه وشهرسازی لارستان از اتمام عملیات احداث راه روستایی گلک موزر خبرداد.  - 

بهره برداری از دو راه روستایی در جویمبه گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، مهندس نصر طی بازدید خودازاین محوراعلام کرد: این مسیر بیش از 21 کیلومتر طول داشته وعرض سواره رو آن 6 متر است. وی ادامه داد: حجم کل خاکریزی این مسیر 260000وخاکبرداری آن 80000متر مکعب می باشد واز دیگر جزئیات این مسیر تعداد69 دستگاه پل وتعداد2 دستگاه آبنما می باشد. 
 
وی افزود: امیدواریم با آسفالت ادامه این محورتاجهرم مسیر ایمن ومطمئن تری را برای عبورومرور هم استانیهای عزیزمان فراهم سازیم و رفت وآمد روستاهای اطراف به مرکز شهرستان وبخش جویم تسهیل یابد وازبروز تصادفات جاده ای جلوگیری می شود. وی همچنین ازمردم این منطقه خواست انتقادات وپیشنهادهای سازنده خودرا ازطریق پیامک به شماره 30004866001971 با اداره عمومی این اداره کل درمیان بگذارند.
 
 مهندس پالاش رئیس اداره راه وشهرسازی جویم در ادامه افزود: یکی دیگر از پروژه های فعال حوزه استحفاظی این اداره اصلاح هندسی وحذف چند پیچ خطرناک درمحور هود به کاریان است که در حال حاضر عملیات خاکبرداری وخاکریزی پنج پیچ خطرناک آن به پایان رسیده است. رئیس اداره راه وشهرسازی جویم ادامه داد تاکنون بیش از 6960 متر مکعب خاکبرداری و9460 متر مکعب خاکریزی صورت گرفته است وپنج پیچ خطرناک دراین محورحذف گردیده وحدود2 کیلومتر شانه سازی نیز دراین محور صورت گرفته است. 
 
مهندس پالاش بیان داشت: درحال حاضر این محور به بهره برداری رسیده است وامیدواریم در آینده نزدیک این دوکیلومتر از مسیر که زیرسازی آن به پایان رسیده آسفالت نمائیم تا موجب تسهیل در رفت وآمد مردم منطقه باشیم.
 
منبع:
http://sohbatenow.ir/news.php?id=8392
  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا