مراسم افتتاحیه آموزشگاه مرحوم حسن پور بلغان جویم با حضور معاون نوسازی مدارس کشور

مراسم افتتاحیه آموزشگاه مرحوم حسن پور بلغان جویم با حضور معاون نوسازی مدارس کشور

مراسم افتتاحیه آموزشگاه مرحوم حسن پور بلغان جویم با حضور معاون نوسازی مدارس کشورمراسم افتتاحیه آموزشگاه مرحوم حسن پور بلغان جویم با حضور معاون نوسازی مدارس کشور، مدیر کل نوسازی استان، معاونت فرمانداری لارستان، بخشدار جویم و برخی از مسئولین و ائمه جمعه منطقه برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منظقه جویم در آئین افتتاحیه این مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش جویم ضمن تجلیل از نگاه خیرخواهانه و نیکوکارانه خیراندیشانی که به امر ساخت و ساز مدرسه بعنوان یک ذخیره اخروی می اندیشد خاطر نشان کرد مردم عزیز جویم با پیشینه ی عمیق دینی و فرهنگی همواره در کارهای خیر پیش قدم بوده اند.

سپس مدیر کل نوسازی استان ضمن تشکر از مسئولین منطقه خاصه اداره آموزش و پرورش در خصوص تمهیدات لازم جهت برپایی مراسم افتتاحیه این آموزشگاه عنوان داشتند امروزه ضروری است که خیران ارجمند بیش از پیش به امر مدرسه سازی و گسترش توسعه علم توجه نموده و دولت را در این امر یاری نمایند که بحمداله استان فارس در این زمینه توفیقات خوب و قابل توجه ای در امر مدرسه سازی توسط خیرین ارجمند داشته است.
آنگاه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در سخنانی بیان داشتند مدرسه سازی خالصانه ترین سرمایه گذاری معنوی است که اجر و مزد در ثواب آن فقط خداوند متعال می داند و سپس مهندس مسلمی خاطر نشان کردند که میزان پیشرفت هر جامعه در گرو میزان توجه و عنایت مردم آن منطقه به مقوله آموزش و پرورش است و در مناطق محروم می بایست در امر فرهنگ مدرسه سازی توسعه و ترویج و نهادینه گردد.
معاونت فرمانداری لارستان نیز در پایان مراسم تقدیر از حضور مسئولین کشوری و استانی نمودند و آقای زارع خواستار تقویت روحیه خیرسازی در سایر روستاهای منطقه گردد.
شایان ذکر است آموزشگاه مرحوم عبدالکریم حسن پور در زمینی به مساحت 1900 متر مربع و با زیربنای 1150 متر مربع توسط خیرین برادران حسن پور با هزینه بالغ بر 8000000000 ریال در دو طبقه احداث گردید.

منبع:

http://juyom.farsedu.ir//Portal//Channels//fa//cms_NewNews_Show//showdetail.aspx?modid=11256&newid=26319&PageId=7074


مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا