برگزاری مراسم باشکوه 13 آبان در جویم

برگزاری مراسم باشکوه 13 آبان در جویم
برگزاری مراسم باشکوه 13 آبان در جویممراسم سیزدهم آبان ماه روز دانش آموز و مبازره با استکبار جهانی، با به صدا درآمدن زنگ استکبارستیزی در مدارس منطقه جویم آغاز و دانش آموزان بهمراه فرهنگیان سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش وپرورش منطقه جویم، این مراسم با حضور بخشدار، مسئولین و کارکنان اداره آموزش و پرورش جویم در آموزشگاه شبانه روزی برگزار گردید. در این مراسم ابتدا موسوی بخشدار جویم طی سخنانی سیرده آبان را سمبل مبازره دانش آموزان و دانشجویان فداکارکشورمان با استکبار جهانی دانست.

سپس دانش آموزان و فرهنگیان با حضور گسترده با وجود بارندگی شدید در مراسم راهپیمایی شرکت کرده وبه جهانیان اعلام نمودند که در هرشرایطی درصحنه خواهند بود وازانقلاب اسلامی دفاع میکنند.
 
راهپیمایان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل انزجار خود را از جنایات آمریکا و حمایت همه جانبه خود را از انقلاب اسلامی اعلام نمودندو نیزدر پایان راهپیمایی با قرائت قطعنامه بر وحدت و اتحاد خود حول محور ولایت فقیه و رهنموهای مقام معظم رهبری و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مردم و دولت سوریه و دفاع از بهره مندی و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای و مبارزه با نظام سلطه آمریکا تاکید و آمریکا را دشمن شماره یک ملت ایران دانسته و شعار مرگ بر آمریکا را انعکاس دکترین استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و عامل وحدت ملی و نشانه بارز انزجار جبهه مقاومت ضد آمریکایی در میهن اسلامی دانستند.
 
منبع:
http://juyom.farsedu.ir//Portal//Channels//fa//cms_NewNews_Show//showdetail.aspx?modid=11256&newid=26424&PageId=7074

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا