دیدار امام جمعه، بخشدار، معتمدین و شورای اسلامی بنارویه با سرپرست فرمانداری ویژه لارستان

دیدار امام جمعه، بخشدار، معتمدین و شورای اسلامی بنارویه با سرپرست فرمانداری ویژه لارستان
دیدار امام جمعه، بخشدار، معتمدین و شورای اسلامی  بنارویه با سرپرست فرمانداری ویژه لارستاناسماعیل بهروز تل سرخی بخشدار بنارویه به اتفاق حجت الاسلام روانبخش امام جمعه ، جمعی از معتمدین، خیرین و اعضای شوراهای اسلامی بنارویه با علی اکبر نجیب زاده سرپرست فرمانداری ویژه ی لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمودند و به فرماندار جدید لارستان تبریک گفتند.
 
 در این دیدار صمیمانه ابتدا بخشدار و امام جمعه گزارشی از وضعیت جغرافیایی ، فرهنگی،تاریخی و سیاسی بنارویه را ارائه کردند . در ادامه هر یک از حاضرین مسائل، مشکلات و نیازمندی های این منطقه  را مطرح کردند که اهم موارد مطرح شده کمبود آب شرب در روستاهای منطقه ، تخصیص اعتبار جهت آبرسانی ، حفر چاه آب، کمبود سوخت جهت کشاورزی،گازرسانی به منطقه ، رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان منطقه ، بهسازی و ترمیم جاده و راه بنارویه به بختیارویه و ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش به اداره بود. 
 
در ادامه علی اکبر نجیب زاده سرپرست فرمانداری ویژه ی لارستان هم در سخنانی گفت :تمام موارد مطرح شده از طریق مدیران کل استانی و شهرستانی بجد پیگیری می نمایم تا مردم در رفاه کامل باشند. وی بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات مردم بخصوص مردم مناطق دور افتاده و روستاها از وظایف خود و مسئولین دانست وافزود: در راستای رفع این مشکلات از هیچ تلاش وکوششی دریغ نمی کنم.
منبع:
http://sohbatenow.ir/news.php?id=8716
  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا