برگزاری جلسه شورای اداری بخش جویم

برگزاری جلسه شورای اداری بخش جویم

برگزاری جلسه شورای اداری بخش جویمجلسه شورای اداری بخش جویم با حضور فرماندار لارستان تشکیل شد. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلسه شورای اداری بخش جویم به ریاست علی اکبر نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان و با حضورالیاس زارع معاون فرمانداری،محسن احمدی رییس اداره برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار ،امام جمعه،مسوولین ،اعضا شورای اسلامی شهر،بخش و روستا،دهیاران و معتمدین محلی در محل سالن آموزش و پرورش جویم برگزار شد. در این جلسه ابتدا سید حبیب موسوی بخشدار جویم در سخنانی به وضعیت جغرافیایی، تاریخی، کشاورزی و ... پرداخت. وی گفت: بخش جویم نگین سبز منطقه بزرگ لارستان است.
بخشدار جویم در ادامه اظهار داشت: در یکسال اخیر بالغ بر 200 میلیارد ریال پروژه های مختلفی در سطح بخش یا افتتاح و یا در شرف بهره برداری است. وی گفت: همه در جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار تلاش و کوشش نمایید و دست سرمایه گذار را جهت ایجاد شغل بگیرید تا بخش جویم رشد و توسعه و ترقی پیدا کند.
 
 بخشدار جویم در ادامه گازرسانی، آبرسانی از سد سلمان، اجرای سد نجم الدین کاریان، مخ سوخته وسد بهمنی، ‌مجتمع هرم، احداث پست 66 کیلوولت برق بلغان، درمانگاه شبانه روزی بلغان، کمبود پزشک، نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی، بهسازی و تعریض راه های روستایی، بهسازی ورودی شهر جویم را خواستار شد.
 
 سپس حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم نیز در سخنانی اظهار داشت: لارستان بزرگ بعنوان پدری مهربان بایستی نگاهش به تمام مناطق و اطراف خود داشته باشد و مسائل و مشکلات همه بخش ها و روستاها را ببیند و مرتفع نماید. 
 
وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره دو عالم فرزانه حضرات آیات مرحوم آیت اللهی و موسوی لاری اظهار داشت: این دو بزرگوارشبانه روزی در راستای رفع مشکلات مردم قدم برمی داشتند و مردم داری می کردند و دلهای مردم نیز متوجه این دو روحانی جلیل القدر بود. 
 
وی افزود: همه ید واحده باشید و وحدت و تعامل و همکاری داشته و دست به دست هم دهید تا لارستان بزرگ را به جایگاه خودش برسانید و در سایه وحدت و همدلی در خدمت مردم منطقه باشید و توفیق خدمتگزاری به مردم را داشته باشید. در ادامه علی اکبر نجیب زاده سرپرست فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی اظهار داشت: امیدواریم با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید بتوانیم در راستای رشد و توسعه تمامی مناطق شهرستان قدم برداریم تا به حول و قوه الهی حماسه اقتصادی رقم بخورد. وی گفت: بایستی به بخش جویم که از بخش های کهن این شهرستان است بیشتر رسیدگی شود و امکانات بیشتر آورد. نجیب زاده تصریح کرد: نعمت های خدادادی فراوانی در این بخش از جمله محصولات باغی و کشاورزی وجود دارد. 
 
همچنین وحدت مثال زدنی بین شیعه و سنی و دیگر امنیت مطلوب که بایستی قدردان این نعمت ها بود. وی خاطر نشان کرد: دولت به تنهایی نمی تواند و بایستی همه تلاش کنیم که بخشی خصوصی را وارد میدان کنیم تا اشتغال ایجاد شودو در این خصوص همه اعضای شوراهای اسلامی شهر، بخش، روستا، دهیاران، بخشداران، شهرداران و تمامی مسئولین کمک کنند تا منطقه لارستان رشد وتوسعه یابد و اشتغال ایجاد گردد. 
 
نجیب زاده تاکید کرد:همه اختلاف ها را کنار بگذاریم و نگاه بدبینانه به هم نداشته باشیم و بایستی ذهنیت ها و نگرش ها عوض شود و وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا کارها رو به جلو حرکت کند. وی افزود: بنده مخالف پیشرفت هیچ جا نیستم بلکه اگر جایی خواست رشد و آباد گردد، بسیار بسیار خوشحال هم می شوم.
منبع:
http://sohbatenow.ir/news.php?id=9059
 

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا