مسئول جدید نمایندگی آموزش و پرورش بنارویه منصوب شد

مسئول جدید نمایندگی آموزش و پرورش بنارویه منصوب شد
مسئول جدید نمایندگی آموزش و پرورش بنارویه منصوب شدروز دوشنبه 23دیماه مراسم تودیع ومعارفه ی مسئولین قدیم وجدید آموزش و پرورش نمایندگی بنارویه با حضور چند تن از مسئولین آموزش و پرورش لارستان-امام جمعه وبخشدار بنارویه وتعدادی از روسا ومعتمدین محلی در سالن کنفرانس بخشداری بنارویه برگزار گردید.  

به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل ومدیریت آموزش و پرورش لارستان در این مراسم ابتدا بهروز بخشدار بنارویه ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین درخصوص اهمیت دانش اندوزی از نگاه قرآن و روایات مطالبی بیان فرمودند و درادامه سخنان خود خواستار ارتقاء این نمایندگی به اداره مستقل شدند. 

سخنران بعدی حجت الاسلام روانبخش امام جمعه ی  بنارویه نیز ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشتند:اسلام بیشترین اهمیت به علم ودانش وپرورش می دهد هرچند تلاش دشمنان این است که اسلام را طوری دیگر جلوه دهندواولین آیاتی که برپیامبراسلام(ص)نازل شد سخن از علم و قلم است و این خود نشانه ی مقام معلم ودانش آموز است وباید این سنگر را با اخلاص وتلاش در برابر هجوم دشمنان نگاه داشت. سخنران دیگر این مراسم رحیم بیژنی معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش لارستان بود.
 
 وی به جایگاه ویژه ی معلم وکار او در قرآن وکلام اهل بیت وسخنان مسئولین نظام اشاره نمودند و با ذکرفرازهایی از بیانات امام راحل ومقام معظم رهبری در وصف معلم و این شغل مقدس اهمیت آن را یادآورشدندوبرای مسئول جدید درجهت خدمت به فرهنگیان ودانش آموزان این منطقه آرزوی موفقیت نمودند.درپایان با قرائت متن ابلاغ ریاست جدید نمایندگی آموزش و پرورش بنارویه سیدابوالقاسم حسینی به عنوان رییس جدید معارفه شد واز خدمات صادقانه ی یزدان شناس مسئول سابق و غفاری سرپرست موقت این نمایندگی با اهداء لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.
منبع:
http://sohbatenow.ir/news.php?id=9102

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا