برگزاری جلسه اتاق فکر قرآن و عترت در جویم و بنارویه

برگزاری جلسه اتاق فکر قرآن و عترت در جویم و بنارویه
برگزاری جلسه اتاق فکر قرآن و عترت در جویم و بنارویهطی هماهنگی های به عمل آمده ، نشستی تحت عنوان برگزاری کلاسهای قرآنی ویژه مددجویان در جویم و بنارویه با حضورقائم مقام کمیته امداد، امام جمعه ، بخشدار،مسئولین مراکز قرآنی و تنی چند از حافظان قرآن مجید تشکیل شد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شهرستان لارستان، هوشنگ دلاورقائم مقام امداد با اشاره به اینکه رسانه های غربی تلاشهای وافری جهت زدودن افکار دینی و برچیده شدن نمادهای مذهبی انجام می دهند،بیان کرد: تنها راه مقابله با این تهاجمات را تقویت فرهنگی دینی برگرفته از دستور قرآن کریم و ائمه اطهار علیه السلام است. 

وی خاطرنشان کرد: باید کلاسهای قرآنی از حالت خمودگی و خستگی رهایی یافته و محیطی شاد با رعایت احترام به قرآن و ارزش ها را فرآهم ساخت تا کودکان و نوجوانان گرایش بیشتری پیدا کنند. تفکر و تدّبر در قرآن پس از حفظ آن از دیگر خواسته های قائم مقام کمیته امداد بود. در پایان این نشست مرکز قرآنی بیت الاحزان آمادگی خود را جهت همکاری با کمیته امداد اعلام داشت . لازم به ذکر است مرکز قرآنی بیت الاحزان توانسته است حافظان و قاریان زیادی در سطح شهرستان،استان وکشور تحویل جامعه اسلامی دهد.
منبع:
http://sohbatenow.ir/news.php?id=9112

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا