اجرای 51 طرح اشتغال زایی در منطقه جویم

اجرای 51 طرح اشتغال زایی در منطقه جویم
اجرای 51 طرح اشتغال زایی در منطقه جویم نشتسی در راستای افزایش سطح آگاهی ، اخذ و پرداخت وام های خودکفائی و اشتغال زایی با مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه جویم برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شهرستان لارستان ، حجت الاسلام عبدالله تقی زاده در جمع مجریان طرح خودکفائی و متقاضیان اشتغال جهت ایجاد شغل پایدار منطقه جویم ، با اشاره به اینکه پیامبران و ائمه اطهار(ع) در گذشته شغل آنان دامداری و کشاورزی بوده است، بیان کرد: باید کارآفرین بود و با ایجاد فضای کسب و کار برای فرزندان و جوانان از تمام ظرفیتها و امکانات موجود استفاده کرد.

 وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 51 طرح توان افزایی و اشتغال زایی در منطقه جویم اجراء شده است و وام های اعطاء شده جهت اجرای این طرح ها 40 میلیاردو 50 میلیون ریال می باشد. مدیر امداد خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که خانواده ها و جوانان جامعه را تهدید می کند بیکاری است ؛ لذا بیکاری باعث به وجودآمدن ناامنی ، سرقت ، فساد اجتماعی ، فساد اخلاقی و ... می شود که طبق فرموده مولای متقیان امام علی(ع) «بهترین تفریح کار است». 
 
تقی زاده از چگونگی اخذ وام ، اجرای طرح ها ، پرداخت وام توسط امداد و همچنین نحوه پرداخت اقساط وام های دریافتی توسط مجریان طرحهای اشتغال زایی برای مدعوین توضیحاتی را ارائه نمود و افزود: کمیته امداد شرایط ایجاد کار را فراهم کرده و خانواده ها و جوانان باید به امداد رجوع کنندو از استعداد و تواناییهای خود بهره ببرند؛ لازم به ذکر است مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان به همراه مسئولین از چندین طرح اجراء شده بازدید به عمل آوردند.
منبع خبر:اینجا
 
 

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا