تخفیف 50 تا 70 درصدی عوارض شهرداری به مددجویان کمیته امداد جویم

تخفیف 50 تا 70 درصدی عوارض شهرداری به مددجویان کمیته امداد جویم
تخفیف 50 تا 70 درصدی عوارض شهرداری به مددجویان کمیته امداد جویممدیر کمیته امداد شهرستان لارستان  در جلسه ای که با قاسمی شهردار جویم داشت گفت: با ایجاد مجتمع تجاری در این منطقه می توان خانواده ها و جوانان زیادی مشغول به کار شوند.  

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شهرستان لارستان ، حجت الاسلام عبدالله تقی زاده با قاسمی شهردار جویم دیدار کرد و در خصوص مشکلات و گرفتاریهای مددجویان تحت پوشش به تبادل نظر پرداختند. شهردار جویم اظهار داشت: یکی از کارهایی که شهرداری جویم در پی و عملیاتی کردن آن است ایجاد فضای کسب و کار و بهره گیری از نوآوریهای مردم منطقه است. وی افزود: ایجاد بازارچه و در نظر گرفتن فضای مناسب و هچنین ایجاد غرفه هایی برای متقاضیان در دستور کار شهرداری این منطقه است. 

قاسمی تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در اخذ پروانه کسب و پروانه ساخت از طرف شهرداری از تخفیف 70-50 درصدی برخوردارشدند. در ادامه مدیر امداد ضمن قدردانی از شهردار جویم ، با اشاره به اینکه شهر جویم یکی از مناطق اقتصادی شهرستان محسوب می شود ، بیان کرد: با احداث این غرفه ها ، مددجویان و سایر افراد منطقه می توانند دستاوردهای مشاغل خود را به نمایش بگذارند و این می تواند به پیشرفت و اقتصادی کمک کند. 
 
در پایان مقرر گردید در احداث این مجتمع تجاری کمیته امداد با شهرداری همکاری و تعامل لازم را داشته باشد.
 
منبع خبر: اینجا

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا