برگزاری جلسه شورای اداری بنارویه

برگزاری جلسه شورای اداری بنارویه
برگزاری جلسه شورای اداری بنارویهبا حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان جلسه شورای اداری بنارویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلسه شورای اداری بنارویه به ریاست علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار وفرماندار ویژه لارستان و باحضور تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان و بخش،اسماعیل بهروز بخشدار بنارویه و تعدادی از معتمدین و خیرین و اعضا شورای اسلامی شهر و روستا در محل سالن بخشداری بنارویه برگزار شد. 

در این جلسه ابتدا بخشدار بنارویه به ایراد سخن پرداخت. در ادامه حسن فزونی رئیس شورای اسلامی شهر بنارویه در سخنانی اهم مشکلات بنارویه را احداث و بهسازی و تعریض دو راهی آب باریک، احداث کمربندی ورودی به بنارویه، شبانه روزی کردن درمانگاه، آزمایشگاه، احداث راه بختیارویه به بنارویه، کمبود آب شرب در بعضی از روستاها، پایین بودن سرعت اینترنت، شور شدن آب شرب، صدور سند ثبتی بعضی از منازل، گازرسانی، تقویت پست برق 66 کیلوولت، مستقل شدن نمایندگی آموزش و پرورش بنارویه، تأمین اعتبار جهت شهرداری و غیره بیان کرد و خواستار رفع این مشکلات شد. سپس معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و این به برکت اسلام عزیز، خون مقدس شهداء، رهبری معظم انقلاب و پایداری امت اسلامی است. 
 
وی ادامه داد: به حمداله در دولت تدبیر و امید و با یک تیم دیپلماسی قوی به حمداله مذاکرات هسته ای با قدرت هر چه تمام رو به جلو حرکت می کند و انشاءاله توافقات خوبی هم حاصل می شود. نجیب زاده اظهار داشت: امیدواریم به سمتی پیش برویم که اکثر مشکلات مردم حل شود که بحمداله بعد از انقلاب کارهای زیادی در مملکت صورت گرفته است و خدا را شکر امکانات خوبی در شهرها، بخش ها و روستاها سرازیرشده است. معاون استاندار فارس تصریح کرد: بودجه های اختصاص داده شده از محل تملک دارایی و نفت و گاز بسیار ناچیز است اما این اعتبارات اندک را بصورت یکسان در تمامی بخش ها عادلانه تقسیم می کنیم البته این نکته را هم عرض کنم که ابتدا می بایست پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم، لذا اکثر بودجه ها را به این سمت سوق می دهیم
 
. علی اکبر نجیب زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پایان سال هست ولی در خصوص مشکلات مطرح شده از طریق مدیران کل و مسئولین شهرستان در سال جدید پیگیری می نمایم . در ادامه روح اله کریمی معاون اجرایی شبکه بهداشت و درمان لارستان هم گفت: در بنارویه قبلا یک پزشک عمومی بیماران را معالجه می کرد،اما در حال حاضر 4 پزشک بصورت شبانه روزی،خدمات را به مردم ارائه می دهند علاوه بر این آزمایشگاه،تسهیلات زایمانی،رادیولوژی، هم در بخش فعال می باشد و در کل وضعیت بهداشت و درمان خوب است. وی افزود: در خصوص غربالگری نوزادان در آینده نزدیک در بنارویه با استقرار یک نیروی انسانی این مهم را انجام می دهیم. 
 
کریمی ادامه داد:مرکز بهداشت و درمان بنارویه به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هست و خدمات ارائه می دهند. سپس مهندس ناصر شادمانی معاون ساخت و توسعه راه ها اداره کل راه و شهرسازی لارستان هم در خصوص احداث کمربندی در بخش بنارویه هم گفت: کار نقشه برداری آن انجام شده است و از پروژه های اولویت دار هست و پیگیری می نماییم کار کمربندی و راه ورودی آب باریک و راه بختیارویه درست شود و در صورت تأمین اعتبار از سال آینده اجرایی خواهد شد. 
 
در ادامه محمدمهدی صادق نژادان مدیر مخابرات لارستان هم گفت: بنارویه موقعیت ارتباطی آن تغییر پیدا کرده است و پایگاه اصلی فیبرنوری در بنارویه مسقر است و از اینجا به دیگر شهرها و روستاهای منطقه لارستان کشیده خواهد شد و ساختار اصلی و زیرساخت دیتا و پهنای باند در این منطقه زیاد هست. وی تصریح کرد: با توجه به پهنای باندی که در بنارویه فراهم است می توان بصورت ONLINE کتابخانه ها، بیمارستان ها و دانشگاه های مجازی را در اینجا راه اندازی کرد. وی تاکید کرد: شرکت مخابرات آمادگی هر گونه خدمات ارتباطی را به همشهریان عزیز لارستانی دارد.
 
منبع خبر:اینجا

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا