فرماندار ویژه لارستان برای حل مشکلات بنارویه قول مساعد داد

فرماندار ویژه لارستان برای حل مشکلات بنارویه قول مساعد داد

فرماندار ویژه لارستان برای حل مشکلات بنارویه قول مساعد دادعلی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان به اتفاق علی پیروز مسئول دفتر فنی فرمانداری ویژه لارستان و تعدادی از روسای ادارات،نهادها و ارگانهای شهرستان در سفرهای بخشی خود به بنارویه رفت و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات روستاههای آن پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستانوی در ابتدا با اسماعیل بهروز بخشدار بنارویه و دیگر مسئولین ،معتمدین و قشرهای مختلف مردم این بخش دیدارو گفتگو کرد. معاون استاندارو فرماندارویژه لارستان و مسئولین شهرستان سپس به روستاهای مسیح آباد ، شرفویه ، مارمه ، دامچه ،ده فیش ، لاغران و جلال آباد رفتند و با مسائل و مشکلات و نیازمندی های مردم این روستاها آشنا شدند. گفتنی است در روستای مسیح آباد مشکلاتی همچون عدم آنتن دهی موبایل، کمبود آب شرب، نبود پارکینگ در ورودی مسیح آباد و روشنایی معابر مطرح شد. 
 
در روستای شرفویه نیز مشکلات و نیازمندی های این روستا توسط دهیار بیان گردیدکه مهمترین آن خانه بهداشت، ساخت مخزن آب جهت مسجد بین راهی، اتمام سد نیمه تمام و تأمین اعتبار جهت دهیاری بود. مشکلات روستای مارمه نیز ضعیف بودن گیرندگی تلفن همراه، کمبود آب شرب و خشک شدن چاه های کشاورزی‌، عدم آنتن دهی گیرنده های تلویزیونی، تأمین اعتبار جهت اتمام مسجد، آب رسانی و برق رسانی به شهرک، بهسازی کوچه ها، احداث بندخاکی، تعریض ورودی روستا، احداث پارک محلی اعلام گردید. در روستای دامچه نیز کمبود آب شرب، کمبود نفت و در روستای ده فیش هم مشکلات روستا افت ولتاژ برق، اشتغال جوانان، احداث سالن ورزشی، آبرسانی و گازرسانی و افزایش اینترنت پرسرعت بیان گردید. 
 
در روستای لاغران نیز مشکلاتی همچون استقرار پزشک در درمانگاه، بهسازی و تعمیر مدرسه بنت الهدی، کمبود آب، افت ولتاژ برق، بهسازی کوچه ها و تأسیس کلنیک دندانپزشکی مطرح گردید و در روستای جلال آباد هم اتمام مسجد روستا، مخزن آب شرب، کمبود معلم و مدرسه و عدم آنتن دهی موبایل مطرح گردید. علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سفر به روستاهای بخش بنارویه درسخنانی تأکید کرد: همه ما بایستی قدر نعمت های بزرگ امنیت،وحدت و سلامتی را بدانیم و همیشه به درگاه خداوند متعال شکر گذار باشیم.وی ادامه داد:بنده قول مساعد می دهم که تمامی مسائل و مشکلات روستاها را تک به تک از طریق مسئولین شهرستان و استان جهت رفع آن پیگیری نمایم. 
 
فرماندار در ادامه سفر یک روزه خود به بنارویه از مجتمع در حال احداث خدماتی و رفاهی بین راهی غزال، ساختمان اورژانس دو راهی شرفویه، مسجد بین راهی علی بن ابیطالب(ع) و سد نیمه تمام شرفویه بازدید نمود و دستورات لازم را جهت اتمام این پروژه ها را به مسئولین ذیربط صادر کرد. .
 
منبع خبر: اینجا

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا