گزارش فرمانداری لارستان از حضور استاندار فارس در بخش جویم

گزارش فرمانداری لارستان از حضور استاندار فارس در بخش جویم
گزارش فرمانداری لارستان از حضور استاندار فارس در بخش جویمبه گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛دکتر سیدمحمد احمدی استاندار فارس به اتفاق مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات، مدیرکل رسیدگی به شکایات، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، مدیرکل ستاد بحران، جمعی از مدیران کل استان فارس روز پنج شنبه مورخ 93/2/4 وارد بخش جویم شد و مورد استقبال گرم مسئولین و قشرهای مختلف مردم شهر جویم و روستاهای تابعه آن قرار گرفت. 
 
استاندار فارس در جمع مردم جویم که با حضور دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان،علی اکبر نجیب زاده معاون استانداروفرماندار ویژه لارستان،امام جمعه،بخشدار و قشرهای مختلف مردم شهر جویم برگزار شد؛اظهار داشت: بنده زمانی فرماندار لارستان بوده ام و شناخت کافی از منطقه را دارم. لذا خواسته های به حق مردم را پیگیری می نماییم. 
 
وی گفت: دولت تدبیر و امید خدمتگزار مردم است، لذا بخش به بخش می رویم و تمامی درخواست ها و مشکلات مردم را کارشناسی و در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی شهرستان آنرا مطرح و برای رفع مشکلات تصمیماتی را اتخاذ می نماییم. 
 
استاندار فارس : در خصوص ارتقاء بخش جویم هم گفت: : ارتقاء بخش جویم به شهرستان مثل بقیه خواسته های برحق شما مورد بررسی وکارشناسی قرارمی گیرد و به وزارت کشور ارسال و وزارت کشور هم براساس ضوابط تقسیمات کشوری روی آن تصمیم گیری می کند و اگر تا به امروز این مهم انجام نشده است اینجانب مقصر نیستم. نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: کار دولت تأسیس کارخانه و شرکت نیست بلکه کار دولت فراهم نمودن زیرساخت ها و زمینه هاست ودولت جهت ساخت شهرک های صنعتی، آبرسانی، گازرسانی، برق رسانی، اختصاص تسهیلات وام اشتغال زایی برنامه ریزی و اجرایی می کند. 
 
لذا خود مردم و سرمایه گذاران عزیز باید بیایند و از این تسهیلات استفاده کنند و بخش جویم را به بخش صنعتی تبدیل کنند و هر کس بخواهد سرمایه گذاری کند به شدت از او حمایت می کنیم.دکتر احمدی خاطرنشان کرد: افرادی که دارای تمکن مالی هستند پول هایشان را فقط در بانک ها نگذاراند،بلکه جهت اشتغال و تولید در منطقه خود اقدام کنند تا زمینه اشتغال و رشد و توسعه فراهم شود. 
 
دکتر احمدی در خصوص رفع کمبود آب بخش جویم هم گفت: اجرای طرح های آبخیزداری و احداث سد در منطقه تقریباً‌ خوب است ولی خیلی اثربخش نیست. چرا که بعضی از کشاورزان بی رویه آب ها را هدر می دهند همچنانکه تاکنون آب های زیادی از سفره های زیرزمینی استحصال گردیده که این خود باعث بی آبی در این منطقه شده است. 
 
دکتر سید محمد احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به کمی آب در منطقه و با توجه به اینکه اکثر چاه های کشاورزی در حال خشک شدن می باشد، لذا می توانید به سمت صنعت و تولید حرکت کنید و ما نیز از شما حمایت می کنیم و تسهیلات و زیرساخت ها را برایتان فراهم می نماییم، تا بخش جویم به یک منطقه صنعتی و اقتصادی تبدیل شود. چون منطقه ی ما منطقه ای خشک است. 
 
استاندار فارس تصریح کرد: با صنعتی شدن این مناطق قطعاً این بخش رشد و توسعه پیدا می کند. پیش از این نیزنماینده مردم لارستان،معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه، بخشدار و رئیس شورای اسلامی جویم نیز مسائل و مشکلات و درخواست های بخش جویم را مطرح کردند که مهمترین آنها عدم شهرک صنعتی، استقلال دانشگاه پیام نور و آزاد، ارتقاء بخش به شهرستان، ارتقاء مرکز درمان بستر جویم به بیمارستان، اجرای طرح های آبخیزداری، گازرسانی، آبرسانی، بهره برداری پست 66 بلغان و غیره بود.
 
منبع خبر: اینجا

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا