تشکیل جلسه سواد آموزان باحضور معاون محترم اداره کل و هیئت همراه

تشکیل جلسه سواد آموزان باحضور معاون محترم اداره کل و هیئت همراه

تشکیل جلسه سواد آموزان باحضور معاون محترم اداره کل و هیئت همراهبا حضور جناب آقای دکتر قجری معاونت محترم سوادآموزی اداره کل و کارشناس مسئولان اداره کل آقایان گوهریان و خوش نظر و با حضور 60 نفر از آموزشیاران این منطقه، جلسه ای در اداره آموزش و پرورش جویم برگزار گردید .

این جلسه ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید وپخش سرود جمهوری اسلامی شروع ،سپس جناب آقای یادگاری معاون آموزشی اداره ضمن عرض خوش آمدگویی و خیر مقدم گزارش مختصری از فعالیت های سوادآموزی منطقه را ارائه فرمودند. در ادامه جناب آقای دکتر قجری ضمن عرض تبریک به مناسبت روز زن و همچنین فرا رسیدن روز معلم از فعالیت های انجام شده در منطقه تقدیر و تشکر بعمل آوردند. ایشان با نگاهی به تاریخ قبل و بعد از اسلام در رابطه با سوادآموزی و توجه اسلام به یادگیری و همچنین احادیث و روایات فراوان در این مورد و بحث سوادآموزی در بعد از انقلاب و تاکید حضرت امام (ره) به این مهم و تحول آن به بحث ضرورت تعلیم و تربیت پرداختند .

همچنین با تاکید در جهت رفع بی سوادی در جامعه و آمار بی سوادان در کشور- که حدود 4 میلیون نفر می باشند- یکی از دلایل مهم پایین بودن انگیزه سوادآموزی را کمبود کار در جامعه دانستند. بعد از سخنان دکتر قجری جناب آقای گوهریان به آموزش آموزشیاران پرداختند. در این جلسه از فعالیت های منطقه جویم که در دوره تعلیم مقام اول استان و در دوره سوادآموزی مقام دوم استان را کسب نموده است تقدیر و تشکر بعمل آمد .

در پایان راه حل و پیشنهادهایی جهت بهبود هر چه بیشتر آموزش بی سوادان ارائه گردید .
جلسه با صلواتی بر محمد(ص) و آل محمد(ص) پایان پذیرفت

منبع خبر: اینجا


مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا