سفر سرپرست فرمانداری ویژه لارستان به بخش ها، از جویم آغاز شد

سفر سرپرست فرمانداری ویژه لارستان به بخش ها، از جویم آغاز شد
سفر سرپرست فرمانداری ویژه لارستان به بخش ها، از جویم آغاز شدبه گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛علی اکبر نجیب زاده سرپرست فرمانداری ویژه لارستان به اتفاق الیاس زارع معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری و محسن احمدی رئیس اداره برنامه ریزی فرمانداری اولین سفر بخشی خود را به بخش جویم اختصاص داد وبه این بخش رفت. وی ابتدا با حضور در بخشداری جویم با سید حبیب اله موسوی بخشدار و تمامی اعضای شورای اسلامی شهر دیدار کرد و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات بخش جویم پر داخت. 
در این دیدار ابتدا جعفری رئیس شورای اسلامی شهر جویم و دیگر اعضاء شورا پاره ای از مشکلات و نیازمندی های این بخش را بیان کردند که مهمترین موارد مطرح شده گازرسانی، کمبود آب شرب، خشک شدن چاه های کشاورزی، سدسازی، احداث سد مخ سوخته، بهمنی، شورشدن آب، ارتقاء بیمارستان 10 تخت خوابی جویم و افزایش دکل BTS بود. 
 
در ادامه علی اکبر نجیب زاده سرپرست فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی از تمامی مردم و بخصوص کشاورزان عزیز خواست که از هدر رفتن بی رویه آب خودداری نمایند و با تجهیز چاه آهکی آب شرب و شیرین کمبود آب جبران گردد. وی ادامه داد: هر چاه غیرمجازی در سطح بخش بایستی پر شود و فقط چاه های مجاز،آن هم به میزان کم آب برداشت شود تا آب های زیرزمینی هدر نرود. 
فرماندار ویژه لارستان در ادامه خطاب به بخشدار، شهردار و شورای اسلامی شهر جویم گفت: درب اتاقتان بر روی همه اقشار مختلف مردم باز باشد و با اخلاق خوب از مردم استقبال کنید و بگذارید مردم درد دلهایشان را به شما بگویند و در جهت رفع مشکلات مردم شبانه روز تلاش نمایید. در ادامه مسئولین در جلسه شورای اداری بخش جویم نیزحضور یافتند. یادآور می شود که بعد از جلسه شورای اداری لارستان نجیب زاده سرپرست فرمانداری ویژه لارستان به اتفاق دیگر مسئولین شهرستان و بخش از ورودی شهر جویم، بیمارستان در حال احداث این شهر و چند پروژه نیمه تمام بازدید و دستورات لازم در خصوص تسریع در ادامه عملیات آن پروژه ها را صادر کرد.
 
منبع:
http://sohbatenow.ir/news.php?id=9043

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا