برنامه های جشن نیکوکاری در جویم تشریح شد

برنامه های جشن نیکوکاری در جویم تشریح شد
برنامه های جشن نیکوکاری در جویم تشریح شدهمایشی تحت عنوان اجرای برنامه های جشن نیکوکاری در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهر جویم تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شهرستان لارستان، نشستی در راستای اجرای برنامه های جشن نیکوکاری در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش منطقه جویم با حضور مدیریت کمیته امداد ، امام جمعه، بخشدار ،رئیس آموزش و پرورش و رابطین فرهنگی امداد برگزار شد. 
 -  حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهر جویم بیان داشت: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز گام های مثبت خوبی برداشته و از همین رو تبدیل به یک نهاد جهانی شده است و در بسیاری از کشورهای جهان از جمله لبنان ، سوریه و... خدمات خوبی برای نیازمندان و محرومان ارائه می کند. 
 
وی افزود: قبل از ورودم به شهر جویم به عنوان امام جمعه ، زمزمه مدیریت و مددرسانی خوب کمیته امداد امام راحل در سطح شهرستان لارستان را شنیده بودم و الان به واضح دیدم ؛ چرا که کمیته امداد با اجرای طرح های اشتغال زایی و ایجاد فضای کسب و کار برای خانواده های تحت پوشش و نیازمند توانسته ریشه فقر را تا حدود زیادی ازبین ببرد و این جای شکر دارد. 
 
وی اظهار امیدواری کرد: روز به روز شاهد گستردگی و تداوم این نهاد مقدّس باشیم. ادامه حجت الاسلام عبدالله تقی زاده مدیر کمیته امداد اظهار داشت: اگر در شب عید لبخندی روی لبهای نیازمندان و محرومان بنشیند و این لبخند دعای است برای شما که در این کار خداپسندانه مشارکت دارید. 
 
نامبرده در خصوص جشن نیکوکاری توضیحاتی ایراد نمود و اضافه کرد: این جشن ملی در روزهای 15،14 و16 اسفند ماه به ترتیب در مدارس ، معابر عمومی و میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود؛ در پایان مقرر گردید مدعوین در اجرای جشن نیکوکاری همکاری لازم را با کمیته امداد داشته باشند. ضمنا هدایایی به رابطین اهدا شد. 

منبع خبر: اینجا


مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا